بستن

دانلود رمان از تجریش تا راه آهن اثر افسون امینیان

دانلود رایگان رمان از تجریش تا راه آهن اثر افسون امینیان

 

 

معرفی رمان:

از تجریش تا راه آهن، قصه ی دختری است به نام گلی که گلفروشی کوچکی دارد و در اوقات بیکاری ، خاطرات کودکی اش را در دفتر خاطراتش می نویسد و پرده از رازی بر می دارد که دلش زیر تلی از سنگینی بار آن مدفون شده است. از تجریش تا راه آهن قصه ی تضاد های دو قشر از جامعه است که هر دو زیر سقف آسمان و در یک شهر زندگی می کنند اما میان آنها فاصله بسیار است….

 

 

 

قسمتی از رمان:

گلی گوشه ی لبش را به حالت تفکر به دندان گرفت و خودکارش را میان دندان هایش چرخی داد و به یاد تفاوت فاحش عشق های هم نسلی های پدر و مادرس با نسل حاضر افتاد. دلش می خواست قدری ذوق نویسندگی داشت و هنر بازی با کلمات را هم بلد بود و به جای نوشتن خاطراتش در سر رسیدی کهنه و درب و داغان، آن را در قالب رمان با نامی مستعار در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشت.
شاید هم برای خودش هم اسم و رسمی در فضای مجازی دست و پا می کرد. آن گاه از لیلایی می گفت که ناجوانمردانه، بی مجنون مانده بود. از دلتنگی هایش می نوشت و راز کهنه ای که همانند عنکبوتی به دور قلبش تار تنیده بود. آهی همراه حسرت هایش از ته دلش بیرون آمد. آن گاه سر رسید را ورق زد و به نوشتن ادامه داد. بابا محمودم به همین آسانی که برایت تعریف کردم عاشق شد.
و از آن جایی که در آن روز ها، دوست داشتن و یا حتی دوست معمولی که این روز ها باب است، مد نبود و جزء کارهای خاک برسری به شمار می رفت. مامان فروغ ام با ایش کشیده ای، براش یک جفت پشت چشم دلبرانه نازک کرد و بابا محمودم که دل از کف داده بود و آب از لک و لوچه اش هم روان بود، آهسته و پاورچین پاورچین به دنبال پری روی چهل گیس راه می افتد تا….

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان شعله شب

دانلود رمان ترانه ات می‌شوم

لطفا امتیاز دهید
2.7/5 - (3 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: افسون امینیان

  • ژانر: عاشقانه،اجتماعی،هیجانی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 1471

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه , رمان هیجانی
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین