بستن

دانلود رمان دختر عشایر اثر نورا7371

رمان دختر عشایر

دانلود رمان دختر عشایر اثر نورا7371

معرفی رمان:

با بقیه آدم‌های هم سن‌وسالش فرق داشت، خانه‌اش همیشه مانند باد جابه‌جا میشد.
دخترک عشایرنشین قصه همیشه بلند پروازی می‌کرد، مانند همه دخترها عاشق می‌شود اما سرنوشتی غریبانه در شهر گرگ‌ها در انتظارش است. او برای رسیدن به خودخواهی‌هایش و آرزوهایش باید غرامت سنگینی بپردازد، با بلند پروازی‌هایش برای خودش و خانواده‌اش دردسر درست می‌کند. بیرون آمدن از گردابی که درونش می‌افتد رها شدنی نیست، او بابت این آرزوها همه چیزش را می‌بازد؛ حتی خودش را… .

قسمتی از رمان:

از کارهای پسرعمویش به ستوه آمده بود. بعد از مشورت با مادرش تصمیم گرفت که از محل زندگی‌اش که آن را خیلی دوست داشت، به تهران برود. در دلش طاهر را نفرین می‌کرد که با حرف‌هایش به جای عشقی زیبا، ترس در وجودش بود.
چرا باید از محیط زیبا و تمیز خانه و آغوش مادر به شهری پردود پناه می‌برد؟رمان عاشقانه او با وجود همه سختی‌های عشایرنشینی خودش را محدود نمی‌دانست و به کمک مادرِ معلم خود شده بود. شغلی که خیلی آن را ستایش می‌کرد و دوست داشت، دست یافته بود.
دلش می‌خواست از فضاهای باز و زیبای صحرا استفاده کند و بچه‌های چادر نشین درس بدهد؛ اما عشقی که طاهر به او داشت مانع از تحقق رویاهایش بود.
او عشق را دوست داشت و دوست داشت که عاشق شود؛ اما نه عشقی که طاهر آن را به ترس تبدیل کرده بود.
از صبح زود از هیجان اینکه بخواهد به تهران برود نگذاشته بود، خواب کافی داشته باشد. از بوی سفره اشتها برانگیز مادر با نان محلی، شیر تازه، کره و تخم‌مرغ که نمی‌گذاشت کسی بخوابد!

لطفا امتیاز دهید
3.2/5 - (4 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: نورا7371

  • ژانر: عاشقانه، تراژدی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 175

لینک های دانلود

  • دسته ها:رمان تراژدی , رمان عاشقانه
  • ۷ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین