بستن

دانلود رمان دچار یعنی عاشق از تهمینه ازجمند پور

دانلود رمان دچار یعنی عاشق از تهمینه ازجمند پور

 

 

 

معرفی رمان:

داستان در مورد دختری به نام گلسا هستش که دوست داره با عشق ازدواج کنه و عاشق پسر عموی خودش می‌شه. یه عشق پنهانی پر از دردسر. برای رسیدن به سیاوش خیلی تلاش می‌کنه تا بالاخره موفق به ازدواج با اون می‌شه اما از دل سیاوش مغرور بی‌خبره، چون سیاوش دوستش نداره و معلوم نیست چرا پذیرفته. گلسا عشق می‌خواست اما کم‌کم زندگی واقعیت‌هایی رو نشونش میده

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

ظهر یکی از روزهای تابستون بود، هوا به شدت گرم ادم رو کلافه می کرد پس سریع خودم رو به خونه رسوندم. خونه ی نقلی ما، توی یکی از محله های قدیمی تهران بود. با حیاطی کوچیک و یه وجب باغچه، که دو سه تا نهال کج و کوله و خشکیده داشت. کنار باغچه تخت چوبی فرسوده‌ای بود که هر کسی روش می نشست جیر جیر صدا می کرد.
خونه ی ما در کل با صفا بود اما من بیشتر اپارتمان لوکس و بزرگ دوست داشتم، با وسایل شیک. دلم یه زندگی مدرن و امروزی می‌خواست.
وقتی وارد خونه می‌شدیم اول یه راهرو بود که قابی نه چندان زیبا، از اولین نقاشی کشیدن روشنک، دختر خواهرم به دیوار زده بودیم. سمت راست، پذیرایی و یه اتاق وجود داشت. سمت چپ‌ هم پله‌هایی که به طبقه‌ی بالا و اتاق من می‌رسید.
کلید انداختم و وارد حیاط شدم. از کفش های پشت در فهمیدم مهمون داریم. به آشپزخونه رفتم. بوی مطبوع چایی به مشام می رسید. مامان برنج خیس کرده بود. مرغ ها رو از فریزر درآورد تا یخ شون آب بشه. وقتی سلام کردم مامان با اخم گفت:
– چه عجب امدی کلی کار داریم، یه ساعت پیش زنگ زدم.

 

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان خانه من قلب توست

دانلود رمان هیس

لطفا امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: تهمینه ازجمند پور

  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی

  • ویراستار: سنتر رمان

  • صفحات: 87

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین