بستن

دانلود رمان ضربه نهایی اثر زهره حاجی زاده

دانلود رایگان رمان ضربه نهایی اثر زهره حاجی زاده

 

 

معرفی رمان:

رمان ضربه نهایی داستانی بسیار جالب دارد. در این رمان، وقتی سرمه به دنیا می آید، او را از خانواده اش جدا می کنند. اما چند سال بعد وقتی او را می دزدند، به طور اتفاقی پیش خانواده واقعی خود برمی گردد و می فهمد که خانواده واقعیش او را به اسارت در آورده اند و …

 

 

 

قسمتی از رمان:

صدای بلند وشاد موسیقی محلی ازپشت در بسته ی اتاق به گوش می رسید وسرمه بی اهمیت به ان صدا در گوشه ی تخت خود مچاله شده بود وبرنقطه ی نا معلومی خیره مانده بود . افکارش به شدت پریشان بود واو نمی توانست ان را یک جا متمرکز کند. سخت بود بپذیرد که پشت ان در بسته و درپایین ان پله های مارپیچ جشن نامزدی اوست وقرار است کمتر از یک ساعت دیگر به خواسته مرد ناشناسی که اورا نمی شناخت وفقط از طریق پیام با او در ارتباط بود به صیغه ی مردی در بیاید که او را نمی شناسد.
همه چیزبه طرز مشکوکی برایش گنگ ونامبهم بود… مانند کابوسی که در پی خود بیداری نداشت. ذهن خسته و پریشانش هم اورا یاری نمی کرد تا به نتیجه ای برسد. با حلقه شدن اشک در چشمانش سریع چندین بار وپشت سرهم پلک زد تا ارایش صورتش برهم نریزد تا مجبور شود مجدادا زیر دست آن ارایشگر پرچانه بنشیند واز محسنات ازدواج در سن کم بشنود!!!
کلمه ی ازدواج ، مانند ناقوسی در ذهنش به صدا درامد وتنها نتیجه ی ان پوزخندی بود که گوشه ی لب هایش را به سمت بالا متمایل کرد. با لرزیدن گوشی در دست در هم چفت شده اش ، نگاهش را از دیوار گرفت وسریع به گوشی دستش دوخت مانند هربار که اخیرا به گوشی اش پیام میامد قلبش در سینه لرزید.

لطفا امتیاز دهید
2.3/5 - (3 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: زهره حاجی زاده

  • ژانر: عاشقانه،اجتماعی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 990

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین