بستن

دانلود رمان مسیر عشق اثر فرشته تات شهدوست

دانلود رایگان رمان مسیر عشق اثر فرشته تات شهدوست

 

 

معرفی رمان:

موضوع رمان مسیر عشق از فرشته تات شهدوست، درباره ی دختری به اسم پریناز است که طی اتفاقاتی به اصرار خانواده اش مجبور میشه مدتی رو در اصفهان پیش عمه اش زندگی بکنه و با رفتنش به اونجا اتفاقاتی براش می افته که…

 

 

 

قسمتی از رمان:

کلیدم رو از توی کیفم در آوردم وبا خستگی در خونه رو باز کردم. بوی قرمه سبزیه مامان کل خونه رو برداشته بود. اوممممم…عجب بویی هم داشت. به به…با صدای بلند گفتم: مامانه گله خودم سلااااام..
مامان با لبخند در حالی که میل بافتنی ویه کاموای سرمه ای توی دستاش بود به پیشوازم اومد وبا همون لبخند مهربونش گفت:سلام دخترم…خسته نباشی.
سریع کفشامو در آوردم و پریدم یه بوس گنده از لپش کردم که صداش در اومد. هیچ وقت خوشش نمی اومد کسی لپشو محکم ببوسه…به قول خودش چندشش می شد..ولی کو گوش شنوا؟
به طرف اتاقم هلم داد وگفت:برو دختر… صدبار گفتم منو اینجوری نبوس…برو لباساتو عوض کن بیا تا ناهار بخوریم.
-اااا… مگه بابا نمیاد؟
مامان همونطور که به سمت سبد کامواهاش می رفت گفت:نه.زنگ زد گفت تا شب نمیاد. آخر با این کار کردن زیادش خودشو نابود می کنه. با خستگی به طرف اتاقم رفتم ودر همون حال گفتم: مامان جان شما که می شناسیدش. بابا جونش به هواپیماهاش وشرکتش بسته است. پس بی خودی خودتونو حرص ندید…چون بی فایده است. مامان چیزی نگفت.برگشتم سمتش که دیدم کنار گاز ایستاده وداره فکر می کنه.همیشه همینجور بود.
بابام شرکت هواپیمایی داشت وخودش هم دو تا هواپیمای شخصی داشت که هم خودش ازشون استفاده می کرد وهم اجارشون می داد. وضعیت مالیمون میشه گفت خیلی خوب بود ..ولی همیشه کمبود حضور پدر رو توی خونه حس می کردیم. پدرم مرد آروم وخوبی بود ولی علاقه ی خیلی زیادی به شغلش داشت ومیشه گفت یه جورایی شغلش هووی مامانم بود.حتی می تونم بگم بابا کارش رو از مامانم بیشتر دوست داشت.ولی مامان عاشق بابام بود وهمیشه این کمبود رو تحمل می کرد.

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان همسایه من

دانلود رمان حسرت

متاسفانه لینک دانلود رمان ببار بارون قرار نگرفته است.
ممکن است این رمان در حال ویراستاری باشد یا به دستور مراجع قضایی یا درخواست نویسنده حذف شده باشد.

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: فرشته تات شهدوست

  • ژانر: عاشقانه،اجتماعی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین