بستن

دانلود رمان هاله مهتاب اثر یانار آذری

دانلود رایگان رمان هاله مهتاب اثر یانار آذری

 

 

معرفی رمان:

قصه ناتمام، گذشته ای پنهان و سکوت؛ سکوتی تلخ و بغض آلود. تردید، تردید و باز تردید. مرور خاطرات گذشته شاید که راه حلی باشد برای کنار آمدن، برای حرف زدن برای تصمیم گرفتن و برای زنده کردن. مهتاب سی و دو ساله، سال های سال، اسیر گذشته پنهانش مانده و حالا برگشته. برگشتن به گذشته البته ممکن نیست. ولی می شود خاطرات را مرور کرد و قصه را تمام کرد به این امید که تردیدها پایان گیرد..

 

 

 

قسمتی از رمان:

زندگی برای هر کسی با تولدش شروع می شود، ولی این شروع اختیاری نیست و نوزاد آنقدر کوچک هست که مفهوم شروع را نفهمد و بعد روزی می رسد که زندگی شروع دیگری پیدا می کند. یک مبدا خاصی که اتفاقات بعد از آن رنگ خاطره می گیرده که در ذهنت ثبت می شود. مهتاب روی پله حیاط نشست و خیره شد به صنوبرهای قلمی و جوان.
تنه ها بریده شده کنار صنوبرها نشان میداد که این درختها از ریشه های صنوبرهای قدیمی و قطع شده قبلی رشد کرده اند و حالا جای آنها را گرفته اند. درخت های حیاط در این همه سال بدون هرس کردن و رسیدگی، خود رو رشد کرده بودند و حالا حیاط بزرگ قدیمی بیشتر شبیه جنگلی از درخت های مختلف بود. جنگلی که در خرداد ماه هنوز خزان پاییزی اش را زیر درخت ها و دل باغچه حفظ کرده بود با همه سرسبزی دلمردگی خاصی را به نمایش گذاشته بود.
مهتاب از جا برخواست و دست هایش را به زیر بغل زد تا دوری بزند. بعد لبه ایوان نشست و پاهایش را آویزان کرد، تکیه زد به دیوار سیمانی خاکستری رنگ و نگاهش را به آسمان آبی بی لک و بی ابر دوخت. این آرامش را مدیون خودش بود. این برگشتن دوباره و مرور خاطراتی را که تلاش کرده بود در پستوی روح و ذهنش مخفی کند، ولی نتوانسته بود؛ حالا اینجا بود بعد دوازده سال و شاید نه بعد بیست و چند سال.

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان چاییت را سرد بنوش

دانلود رمان بگذار مجنونت باشم

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: یانار آذری

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 668

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان عاشقانه
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین