بستن

دانلود رمان هلال ماه نویسنده فاطمه موسوی

دانلود رمان هلال ماه از فاطمه موسوی

 

 

معرفی رمان:

همیشه فکر می کردم تنفر وجودم جایی برای دوست داشتن باقی نگذاشته.. ولی از پس تنفر.. عشق آهسته سرک کشید. دوست داشتم فقط به من فکر کنه.. کم کسی نبودم برای خودم.. من رئیس یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه بودم. دخترایی که برای یک لحظه نشستن کنارم به هم حسادت می کردن. هیچ پسری حق نگاه کردن به زیبایی هاش و نداشت… تمامش حق من بود. ولی امان از روزی که بخواد برگرده کشورش… به هر قیمتی جلوش و می گرفتم.. حتی..

 

 

 

قسمتی از رمان:

هومن… با صدای خنده ی بلند علی و سعید، مهرداد نگاهی به طرف میزشون که فاصله زیادی هم با ما نداشت انداخت. حتما طبق معمول ملت رو اسکول کرده بودن و به ریششون می خندیدن.. نمیدونن ملتی هم اونارو اسکل میکنن. مهرداد نیم چرخی زد طرف من و لیوانشو بالا برد و مزه کرد: شهاب از وقتی اومده تو لکه، دلقک بازی های اون دوتا هم تاثیری روش نداشته… لیوانمو روی میز چرخی دادم و نگاهمو به وسط مهمونی دادم. همه مثل آدم میرقصیدن. دوست نداشتم کسی توی مهمونی های من حالش بد شه… همه هم قانون منو میدونستن، هر کی باید بدونه ظرفیتش چقدره تا سرریز نکنه و
همه جا رو به گند نکشه. حواسم به شهاب هم بود زیادی تو خودش بود که مربوط به امشب هم نبود چند روزی بود که گرفته بود. در مورد شهاب حرفی نداشتم بزنم. -میدونی امروز فروغی توی شرکت چی بهم گفت.! پوز خندی زدم و ادامه دادم: میگه اگه میخوای سهام رو دستت بگیری باید پروژه طوس رو تموم کنی.. برای شرکت خودمم برام شرط و شروط میزاره ناکس! مهرداد سری تکون داد و گفت: خودشم میدونه تو نباشی پروژه ای هم نیست تا تموم بشه… اینجوری میخواد تو رو پابندتر کنه. بهتر از تو کی رو میتونه پیدا کنه مثل گاو نه من شیرده باشه! سود بریزه پای شرکت؟
پوزخندی زدم و گفتم: نمیدونم چه جوری خامش شدم و سهام دستش دادم! بی اعصاب پوفی کردم و لیوان و یک سره سر کشیدم. مهرداد با تاسف گفت: فروغی جایی نمیخوابه که زیرش آب بره… اونم نقشه های خودشو داره. منم از همین نقشه ها می ترسیدم. که معلوم نبود کی میخواد خر من و بگیره! مهرداد دستی برای پیشخدمت تکون داد و لیوان دیگه ای برداشت و گفت:دیروزم با جلالی بحثش شده بوده. -ابروهامو کشیدم توهم : تو از کجا میدونی؟.. دیروز که شرکت نبودی؟! – بچه های حسابداری میگفتن… صداشون تا اونجا هم رفته.. پس بحث مفصلی بوده.. که اینجور به بیرون درز کرده!

 

رمان پیشنهادی:

دانلود رمان سجده صبر

دانلود رمان گیلدا طبیب کوچک

 

قیمت14000

 

لطفا امتیاز دهید
2/5 - (2 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: فاطمه موسوی

  • ژانر: عاشقانه،انتقامی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 2433

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان انتقامی
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین