بستن

دانلود رمان گذر از فردا از فردوس موسوی

دانلود رمان گذر از فردا از فردوس موسوی

 

 

 

معرفی رمان:

دختری جا مانده در تاریک و روشن روزهای گذشته و گم شده در دلتنگی آغوش مادری که سال‌ها بند‌بند وجودش از درد دوری تَرَک خورده است.سال‌ها در پی هم می‌گذرد و سرنوشت واژه به واژه به هم دوخته می‌شود و پُلی از ترس‌هایش می‌سازد. در کالبد نافرجامی‌ها یک منجی برمی‌خیزد و یک پیوند ابدی در بحبوحه تعارضات ریشه می‌دواند. دلباختگی که در پس نقاب یک شورشی تنیده شده است. جهنمِ یک خواب آشفته، که سرانجام چکه‌چکه آه می‌شود. جنونِ پاپس کشیده‌ای که ذهن تمام ناخوشی‌های یک انتخاب است. انتخابِ آرامشِ نخستین نگاه.

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

زن جوان با سری خمیده به دری تکیه داده بود که دقایقی پیش در پس آن حکمی برای خاتمه دادن به تمام بن بست های زندگیش صادر شده بود. دیگر پابستی به گذشته نداشت؛ شگفت زده و ناباور به مسیر بی مرز ذهنش دیده دوخته بود راهی که می دانست رگ آزادی در آن تنیده شده است. خیلی وقت بود نشانی این مسیر در خاطرش رنگ باخته بود. مدت ها بود باور کرده بود که رویاهایش از الف الفبای زندگی تا به انتها هیچ سهمی نخواهند داشت اما حال داشت همه چیز را به خاطر می آورد حتی آرزوها و خواسته های دیرینه اش هم از روزنه های ذهنش گردن کشیده و ابراز وجود می کردند رویاهایی که خیلی وقت پیش از آن ها گذر کرده بود.

صدایی گرم و نگران زن جوان را به خود آورد.

– چی شد؟ آبجی نتیجه چی شد؟
نگاهش را به سمت برادر گرداند، در نگاه همیشه متلاطم زن آرامشی خانه کرده بود، همین نشانه برای آسوده شدن حمید کافی بود. زن جوان با نفسی عمیق گفت:
– حمید! تمام شد.

 

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان جرزن

دانلود رمان عاشقی کن حرصمو در نیار

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: فردوس موسوی

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سنتر رمان

  • دسته ها:رمان عاشقانه
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین