بستن

دانلود رمان وقتی قوانین شکسته می‌شوند اثر میم.ژوپیتر

دانلود رایگان رمان وقتی قوانین شکسته می‌شوند اثر میم.ژوپیتر

 

 

معرفی رمان:

هر آدمی گذشته‌ای داره؛ ولی دنیل استایلز‌ یاد گرفته تو گذشته زندگی نکنه. با وجود تمام اتفاقات پشت سرش زندگی بهش آموخته که هر اتفاقی هم بیوفته چرخش باز هم می‌چرخه؛ اما مثل این‌که این‌بار دست خودش نیست!
هر چقدر اون بخواد گذشته رو توی گذشته نگه داره، چرخ دنیا این‌بار برعکس می‌چرخه و یه دختر ساده‌ی نیویورکی رو به دنیای مرموز شب می‌کشونه! دنیای شب جاییه که بر پایه قوانین سفت و سخت اداره میشه؛ اما برای این دنیا هم قراره چرخ برعکس بچرخه، چرا که خون‌آشامی هزار ساله از زندگی در خفا خسته شده.

 

 

 

قسمتی از رمان:

زن به دو سال زندان محکوم شد، سن زیادی نداشت و هنوز حتی به اواسط دهه‌ی دوم عمرش هم نرسیده بود. عشق را انتخاب کرده و عشق بی‌رحمانه او را خراب کرده بود. سوار ون زندان شد، لباس‌های نارنجی یک‌دستی که بر تن داشت، با دیگر مسافران داخل ون یک‌سان و چهره‌های بی‌روح و لبانی خشک از مشخصه‌های یکسان دیگرشان بود.
نگهبان یونیفُرم‌پوش خشن، تقریباً او را روی صندلی پرت کرد و همان‌طور که زن ترسیده در صندلی فرو می‌رفت، لیستش را بالا و پایین کرد.
– کاترین مورگان؟
دنیل سریع سر تکان داد و خودش را به سمت صندلی کنار پنجره کشاند، نگهبان که مرد سیاه‌پوست هیکلی‌ای بود، پوزخندی زد.
– به زندان ما خوش اومدی.
دنیل جواب نداد و شکسته‌تر از هر وقت دیگری خودش را به پنجره‌ی سرد فشرد، برف می‌بارید و زمین تقریباً سفید شده بود. پشت سرش زندانی‌های دیگر با نگهبان بگومگو می‌کردند؛ اما دنیل بیشتر خودش را جمع می‌کرد و سعی می‌کرد تا بغضش را عقب دهد.

لطفا امتیاز دهید
2/5 - (1 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: میم.ژوپیتر

  • ژانر: عاشقانه،فانتزی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان عاشقانه , رمان فانتزی
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • 2 نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

  • ناشناس ۲ دی ۱۴۰۱ پاسخ

    فصل دومش پس کوووووووووو خیلی کارش تا الان عالی بود ولی الان اخرش زرتی تموم شد و من موندم ت خماری و این اصلا کار قشنگی نیس لطفا زودتر فصل دومشو بزارید

  • نادیا ۲ دی ۱۴۰۱ پاسخ

    فصل دومش پس کوووووووووو خیلی کارش تا الان عالی بود ولی الان اخرش زرتی تموم شد و من موندم ت خماری و این اصلا کار قشنگی نیس لطفا زودتر فصل دومشو بزارید

پشتیبانی آنلاین