بستن

دانلود رمان آتلانتیس اثر مینو کاوری زاده

دانلود رایگان رمان آتلانتیس اثر مینو کاوری زاده

 

 

معرفی رمان:

قدم هایش را سنگین یکی در میان بر می داشت. اطرافش مملو از صداهای مختلف عجیب، اما در سرش سکوت مطلق حکم فرما بود. تضاد سنگین و عجیبی است. کاش کرکره های دنیا را برای ساعتی پایین می کشیدند. بوی سیاهی شب در مشامش می پیچید و بیشتر در تاریکی می غلتاندش. نور چراغ های دو طرف خیابان، هاله ی نور قرمز رنگِ کلوب های شبانه به طرز مسخره ای چشمش را می زد. دست هایش را درون جیبش سر داد و بی توجه به تمام دنیا راه می رفت…

 

 

 

قسمتی از رمان:

نوشیدنی زیادی نخورده بود. هنوز رنگ نوشیدنی های دست ساز بارتر چشمانش را می زد. نوشیدنی آبی شفاف در گیلاس سر پهن و زیتون دکوری کنارش! بی رنگی ودکای صندلی کنارش. حتی آب میوه ی بدون الکل زن بارداری که روی صندلی چوبی پایه بلند رو در رویش در خود چنبره زده بود. صدای موزیک های نا به هنجار بار و کلوب، مانند این بود که مته به خشخاش مغزش می گذارند. برای همین زودتر از حد موعد پا بیرون گذاشته بود.
بی اهمیت نفس می کشید. نه عمیق و نه کوتاه! معمولی! بی هدف قدم بر می داشت. نسیم سرد به صورتش می خورد. دلش می خواست دستانش را از جیبش بیرون بیاورد و دو لبه ی کت اسپرت چرم مشکی اش را بیشتر روی تی شرت سفیدش بکشد، اما نه حالش را داشت و نه حوصله اش را!
اعصابش مانند همیشه نم کشیده بود و ترجیح می داد بی وقفه در کوچه پس کوچه های تکسیم قدم بردارد تا خالی شود. خالی از هر دغدغه و خشمی. خشم هایی که به مرور زمان روی هم انباشته شده بودند و هر از چند گاهی بی دلیل از لا به لای مغزش نشت می کردند. نشت می کردند و روی گیرنده های دردش رسوب می شدند.

لطفا امتیاز دهید
2/5 - (1 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: مینو کاوری زاده

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 2258

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان عاشقانه
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین