بستن

دانلود رمان نارون های سرخ اثر منا معیری

دانلود رایگان رمان نارون های سرخ اثر منا معیری

 

 

معرفی رمان:

نارون های سرخ داستان آدم های غریبه و آشناست که گاهی مقابل هم قرار می گیرند و گاهی در کنار هم می ایستند تا پشتوانه ی یکدیگر باشند.
تارا دانش زندگی روتین و آرامی را در کنار خانواده اش طی می کند.داستان از آنجا شروع می شود که پدرشان بهرام دانش از سفر راه دورش به خانه برنمی گردد و نگرانی شدیدی برای خانواده ی دانش پیش می آید.
اما داستان با پیدا شدن مردی که خبر موثقی از بهرام دانش دارد پیش می رود.
تا آنجا که تارا و خانواده اش ناباورانه درگیر گذشته ی دیگری از زندگی پدرشان می شوند.

 

 

 

قسمتی از رمان:

تنش را به آب زده بود تا اعصابش آرام بگیرد و حالا خسته و گرسنه بود و احتیاج شدیدی به یک نوشیدنی خنک و خواب راحت داشت.کمی سمت شیشه ی کناری خم شد تا سالن شنا را بهتر ببیند. پیدا کردن آلا سخت بود. نچی کرد و از جیب کوله ی چرم ،دست بند و انگشترش را بیرون کشید.لبه ی صندلی تاشو نشست و پا روی پا انداخت.تا آمدن آلا وقت کافی داشت تا دست و پایش را نرم و مرطوب کند.تیوپ صورتی را داخل کوله انداخت و بازوهایش را مالش داد.صدای آلا شاد و سرحال بود:”داری لباس می پوشی؟الان دوش می گیرم بریم. دارم می میرم برای یه بستنی تپل چهار اسکوپ با کلی اسمارتیز و سس شکلات.
آینه ی کوچک را بیرون کشید و به صورتش نگاه کرد. لک کمرنگی از مداد چشم، پلکش را تیره کرده بود.با نوک انگشت تیرگی را محو کرد:”بپوش بریم دیر شد.”
آلا حین رفتن به سمت راهروئی که سالن رخت کن را از دوش های سرپائی جدا می کرد ادامه داد:”حداقل تا امیر شکلات بریم. ها؟”
بعد از خرید جزیی از هایپر باید به خانه می رفت و مقاله هایی که یک هفته ی تمام برای ترجمه شان امروز و فردا کرده بود را تمام می کرد. اگر شانس می آورد و از خستگی بی هوش نمی شد شاید امشب بالاخره به نتیجه می رسید. لباس آلا را مرتب بیرون گذاشت و تاپ مشکلی اش را پوشید. یکی از بندهای لباس از روی شانه ی استخوانی اش پائین کشیده شد. بی اهمیت پانج نخی و خنکش را تن کرد و لبه های شال را پشت گوش گذاشت.آلا خیس و حوله پیچ سمتش آمد. سوییچ کمد را سمتش انداخت:تو پارکینگ منتظرم.

لطفا امتیاز دهید
3.2/5 - (4 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: منا معیری

  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 488

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه , رمان ویژه
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • 2 نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

  • ناشناس ۲۰ مهر ۱۴۰۱ پاسخ

    سایت عالی دارین موفق باشین

    • bardia در پاسخ به ناشناس ۲۰ مهر ۱۴۰۱ پاسخ

      خواهش میکنم موفق باشین

پشتیبانی آنلاین