بستن

دانلود رمان دلریخته اثر بهاره سلطانی

دانلود رایگان رمان دلریخته اثر بهاره سلطانی

 

 

معرفی رمان:

همه چیز از آن روزی شروع شد که حرف‌های یواشکی مادرم، با عمویم را شنیدم… دلریخته داستان قضاوت‌هاست. قضاوت‌هایی که زندگی و اعتماد را می سوزاند! نجلا که در کودکی به طرز مشکوکی ربوده و ناپدید می شود و اکنون در آستانه 22 سالگی، مردی اصیل زاده و مغرور و البته مرموز سرراهش قرار میگیرد تا او را به خانواده اش بازگرداند… مردی که زوایای پنهان زیادی دارد. گذشته و رازهایی… کینه و دشمنی اش قلب نجلای عاشق را میسوزاند و او را درگیر ماجراهایی تازه می کند…

 

 

 

قسمتی از رمان:

بابک… بابک…من گیر افتادم. گوشی از دستم افتاد. خراب و داغان پش ت د ر بسته اتاق دوازده متری، روی زمین ُسر خوردم. همهمه و شلوغی های بیرون از اتاق درست مثل ناقوس کلیسا در مغزم صدا می داد. همه چیز خبر از اتفاقات ناخوشایند آینده را می داد.
جلو چشمانم سیاهی می رفت. تمام بدنم عرق کرده بود. نمی دانم از تب بود یا گرما؟پلک می زدم و دو سال قبل را می دیدم. پلک می زدم، لبم می لرزید، قلبم تیر می کشید، سرم درد می کرد. دندانهایم قفل شدند. دستانم مشت شدند. دردناک بود! با کف دست، چشمانم را پوشاندم.
انگار رگ ها و مویرگ هایم داشتند منفجر می شدند. درد داشتم زیاد! پلک می زدم و دوسال پیش را می دیدم، وقتی خودم را در میان خرابه ها و کوچه پس کوچه های پایین شه ر پایتخت می دیدم، بی کس و کار…بی یاور! پلک می زدم، قطره ای اشک، سرد و بی حس از گوشه چشمان یخ کرده ام چکید.

لطفا امتیاز دهید
2/5 - (1 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: بهار سلطانی

  • ژانر: عاشقانه،اجتماعی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 1050

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان عاشقانه
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین