بستن

دانلود رمان گناهکار اثر فرشته تات شهدوست

دانلود رایگان رمان گناهکار اثر فرشته تات شهدوست

 

 

معرفی رمان:

داستانی از خشم، غرور، تعصب و گناه را در هم آمیخته و به تصویر می کشد. گناه، این میوه ی به ظاهر زیبا و از درون گندیده، مدام در ذهن آرشام چرخ می زند. او بی توجه در پی به انجام رساندن برنامه های خود پیش می رود و نمی داند که سایه ی سنگین گناه قرار است چه بلایی بر سرش بیاورد. “گناهکار” خود را با حس انتقام و نیروی عشق رو به رو می بیند. چه کسی می تواند در برابر عشق قد علم کند، عشقی که قوی ترین انسان ها را نیز به زانو درآورده است. آرشام تمام زندگی اش را در رویای انتقام سپری کرده و سال هاست که شوق شرورانه ی انتقام، تنها انگیزه ی او برای حرکت کردن و جلو رفتن است. او فکر همه جایش را کرده و با جسارت، ریز به ریز نقشه ی انتقامش را طراحی کرده است. اما یک چیز از دست و ذهن او خارج است و آن حضور دلارام است. دلارامی که قرار است خط بطلانی بر تمام معادلات آرشام باشد.
هرچقدر آرشام سرد و مغرور و بی احساس است و عشق و احساس را امری دست و پا گیر می داند، دلارام گرم و شیرین و احساساتی است. اما این دو نقطه ی مقابل هم، یکجا به هم برمی خورند، جایی که عشق جرقه می زند و گرم و سرد وجود آن ها با هم ترکیب می شود. اما آیا یک جرقه می تواند برای این “گناهکار” که به قلم “فرشته تات شهدوست” خلق شده، کافی باشد و او را رستگار کند، یا اوضاع باید به نحو دیگری رقم بخورد؟

 

 

 

قسمتی از رمان:

بر بستره ی غلیظ گناهان خود دست می کشم و با انگشت بر روی ان چنین مینویسم : گناهکار ، گناهکار ، گناهکارم من! خدایا گناهکارم! جز این واژه ای بر خود و اعمالم نتوانم گذارم ، چه کردم ! در این دنیای بزرگ بین ادم هایی که کم و بیش خود به آغوش گناهان من روی آوردند. من کیستم! آیا تنها یک گناهکار! کسی که با ریا خوی گرفته بود … با دروغ برادری می کرد … با نیرنگ های فراوان این و آن را فریب می داد. من آرشام … کسی هستم که لقب گناهکار را روی خود گذاشتم آری تنها خود می دانم و خدایم! من چه هستم ؟ به راستی من کیستم خدایا ؟ بنده ی خاطی تو ؟ من ارشام … کسی که معنای اسمش به قدرت وجودش بهایی پرداخته من گناهکارم … از خلاف و گناه ابایی ندارم چون این راه را خود انتخاب کردم …

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان سوگند جان

دانلود رمان هاید

لطفا امتیاز دهید
4.5/5 - (2 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: فرشته تات شهدوست

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 3112

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان عاشقانه
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین