بستن

دانلود رمان ماریتا نویسنده ساناز زینعلی

دانلود رایگان رمان ماریتا از ساناز زینعلی

 

 

معرفی رمان:

دلنواز دختری محکم و مستقل است که در پی آسیب های روانی متعدد در گذشته از جانب پدر معتاد و زن باره اش، سرپرستی مادر و خواهر کوچکترش را بر عهده می گیرد. شبی که به درخواست پدرش به دیدار و گفتگوی با او می رود، مشاجره بین او و پدرش، منجر به آسیب به سر پدرش می شود و دلنواز که می بیند پدرش نفس نمی کشد. او را ترک می کند اما شب بعد به خانه پدرش برمی گردد تا جنازه او را دفن یا گم و گور کند. وقتی به خانه می رسد، اثری از پدرش نیست و کسی هم خبر از او ندارد. دلنواز می ماند و راز گم شدن پدرش …

 

 

 

قسمتی از رمان:

در را بسته نبسته از خانه بیرون زد و به کوچه‌ی تنگ، تاریک و باریک محله‌های همیشه پر سر و صدای مولوی هجوم برد. بی‌نفس سمت شاسی بلند مشکی‌اش می‌دوید. حتی برنمی‌گشت به پشت سرش نگاه کند. انگار می‌ترسید بلند شود و دنبالش بیاید.
کف دستش را روی شیشه‌ی سمت راننده گذاشت و دست به جیبش برد و وقتی سوئیچ را لمس نکرد، آه از نهادش بلند شد. صدای حرف زدن دو مرد، باعث پریدنش و پناه گرفتن پشت ماشین شد. نفسش را در سینه حبس کرد تا دو مرد که صدای لخ‌لخ کفش‌شان شبیه پاکشیدن تیمور بود، دور شدند. بعد آهسته از پشت ماشین بیرون آمد و دزدکی سرکی به سر کوچه‌ی منتهی به کوچه مرغی کشید. هنوز دستش روی ماشین بود که سایه‌ای از پشت دید. ترسید، اما مثل همیشه وحشت را ته قلبش، همان سیاه چاله‌ای که تیمور را در آن دفن کرده بود، دفن کرد. خوب که نگاه کرد، چیزی ندید.

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان کینه کش

دانلود رمان لمس سرنوشت

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: ساناز زینعلی

  • ژانر: عاشقانه،اجتماعی

  • ویراستار: سایت سنتر رمان

  • صفحات: 403

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین