بستن

دانلود رمان خیط مات نویسنده پوررضا آبی بیگلو

دانلود رایگان رمان خیط مات از پوررضا آبی بیگلو

 

 

معرفی رمان :

خیط مات روایت‌گر کسانی‌ست که کتاب روزگارشان با خطی ناهموار نوشته‌اند. مشکلاتی که روزگار این مردانِ مرد را پیچ و تاب داده و سرنوشت‌شان را در جاده‌ی خاکی راهی کرده. حال این سرنوشت‌ها هستند که می‌خواهند راه و رسم را بر این خانواده‌ی پر مشغله بسازند. خانواده‌ای که هر عضوش یک سر دارد و هزار سودا و هر کس باری سنگین را به دوش می‌کشد…اما هیچ مشکلی به راحتی حل نمی‌شود و گاه این سرنوشت است که راهش به ناکجا آباد می‌افتد و می‌بیند سخت است زندگی کردن… .

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

پاهای سبک و همچون هوای خود را روی شن‌های سرد جزیره گذاشت. از سردی‌اش، مو به تن بی رمق‌اش سیخ شد. ناگفته نماند، سرنوشت در هیچ‌جا، به جز سر مویی ندارد که همان مو هم نشان‌دهنده سن‌اش می‌بود. موی‌ پر پشتی داشت، ولی به هر حال جوان و هنوز خام بود.
به پشت سرش نگاه کرد. جزیره، هزاران کیلومتر از کشور روسیه دور بود. یک خط صاف از او آشکار بود و اگر کمی دقت به خرج داده نشود، همان خط هم نمی‌شود که دید.
دریای روبه‌روی خود را دید که وسعت دل آن از هر کسی، گسترده‌تر است. زلالی و پاکدامنی‌اش، صداقت و همراهی‌اش. مگر می‌شد که آن‌همه پاکی را که به اشاره خدا، برای بدکاران طوفانی می‌شد را نادیده گرفت؟ نمی‌توان حدس زد این مایع سفید و آبی چه کارهایی می‌تواند بکند و چه چیزهایی را در عمق قلب خود، پنهان کرده است.

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان بلای جانم

دانلود رمان صاعقه

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: پوررضا آبی بیگلو

  • ژانر: اجتماعی

  • ویراستار: سنتر رمان

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی
  • ۱ شهریور ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین