بستن

دانلود رمان بقا مرگ دوباره نویسنده فاطمه.m

دانلود رایگان رمان بقا مرگ دوباره از فاطمه.m

 

 

معرفی رمان:

داستان این رمان تخیلی می باشد هزاران سال پیش از آفرینش آدم و حوا، مردمانی روی زمین می‌ز یستند. در آتلازِد پایتخت جهان، ملکه میریام حکمرانی می‌کرد؛ روزی او توسط سلینوس عالم دربار با خبر می‌شود که جسم کروی بسیار بزرگ و سنگینِ سرخ رنگی (مریخ) به سمت زمین می‌آید و تا سه سال آینده با زمین برخورد و زمین را نابود خواهد کرد. سلینوس با مطالعه و تحقیق فراوان در می‌یابد که تنها راه نجات زمین و حفظ بقای بشریت چیست! ملکه گروهی را به دنبال آن می‌فرستد…

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

آیا این پایان می‌یابد؟
نگاه‌ها به آسمان و چشم‌ها خیره به ناشناخته‌ای غول پیکر، سنگی و عجیب است. ناشناخته‌ای که سایه‌ی سُرخش را بر سرتاسر زمین گسترانیده!
به هرجا می‌نگرند همین رنگ را می‌بینند و در آن لحظه این رنگ برای آن‌ها نحس‌ترین و ترسناک‌ترین رنگ دنیا شده است. زیر پاهایشان می‌لرزد، تنفس بسیار دشوار است، دیگر نه آبی آسمان وجود دارد نه سبزی گیاه؛ نه صدای آواز پرنده‌ای شنیده می‌شود و نه صدای زندگی!
نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، چشم‌ها را می‌زند و گوش‌ها را می‌خراشد. بوی ناخوشایندی دارد؛ بوی نابودی، بوی پایان، بوی سکوت! در بین آن همه یأس و وحشت، کورسویی سپید توجه‌ها را جلب می‌کند؛ کسی نمی‌داند آن چیست ولی مملو از امیدواری‌ست. آن‌ها اما، کمی بعد بی‌توجه به درخشش سپید رنگ، باز هم مبهوت ناشناخته‌ی پرابهت و عظیم شده و مدام از خود می‌پرسند: آیا ما پایان می‌یابیم؟!

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان عروس فراری

دانلود رمان بن بست مهربانی

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: فاطمه.م

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سنتر رمان

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی
  • ۱ شهریور ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین