بستن

دانلود رمان امید من ستاره نویسنده یاس صبور

دانلود رایگان رمان امید من ستاره از یاس صبور

 

 

معرفی رمان:

داستان درباره دو آدم متفاوت است. دختر به دلایلی از شهر خود فاصله می گیرد تا آبها از آسیاب بیفتد. دست روزگار،برای او سرنوشت دیگری را رقم می زند. به شهری می رود که حتی نامی از آن نشنیده بود. این آشنایی از یک زن شروع می شود…….

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

گاهی وقتها با خودت می گویی آیا در این انتهای بیکران گیتی جایی هست که بشود بهش تکیه کرد؟ در حالیکه خود بی خبر از آنی که تکیه داده ای بر درختی به نام امید. دست بر تنۀ درخت امید بزن و بگو یا خدا….امیدی که خدا آن رو در تو نهادینه کرده. هر گامی که به جلو بر می داری حکمتی از جانب اوست. امید به زندگی…امید به عشق…امید به هوای زندگی دونفره….امید ی که از من جوانه زده و ما شکوفا می شود…..
به نام خدای عشق
جلوی اون همه جمعیت درسرسرای سالن بزرگ عمارت بدون آنکه بذاره صداش کوچکترین ارتعاشی به خود بگیره باچشمایی ازحدقه دراومده روبروی خان ایستاد وفریاد زد:خان برای آخرین بارازت می خوام ازتصمیمت صرف نظرکنی من با این ازدواج موافق نیستم.خان باچشمایی به رنگ خون به دخترش توپید:دخترۀخیره سر!بفهم برای چی دارم این کاررومی کنم هیچ چیزی هم توتصمیمم تأثیرنمیذاره توهم مجبوری قبول کنی. محکمتراز قبل دستی بسوی حضارتوی سالن کشید وفریادزد: چرابین این همه دخترتو طایفه بایدمن قربانی این عروسی شوم بشم؟ چراکسی حاضرنشده که دخترش عروس خون بس بشه؟ چرا شما خان؟ چراشما؟ سپس روبه جمعیت کردازقبل بلندترداد زد:تواین جمع کسی پیدامیشه که بخواد

 

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان به سرنوشت نمی بازم

دانلود رمان سیانور غرور

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: یاس صبور

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سنتر رمان

  • دسته ها:رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۳ شهریور ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین