بستن

دانلود رمان دیوار کج از فرزان

دانلود رمان دیوار کج از فرزان

 

 

 

معرفی رمان:

برای ارغوانی که زبان الکنش باعث عدم موفقیتش در موقعیت‌های اجتماعی شده، شغلش تنها چیزی ست که خودش انتخاب کرده و در آن تا حدودی موفق بوده است. فشارهای خانواده، حاکی از تلاش‌هایی است که آن‌ها برای تأثیر روی کار ارغوان که حتی امنیت شغلی و درآمد مناسبی هم ندارد، انجام می‌دهند. حال ارغوان برای پایداری این شغل و حفظ آرامشش، نیازمند انجام یک وظیفه‌ی جدید است؛ نظارت روی اعمالِ مجرمی از جنس‌ زالوها که تبدیل مجازات گرفته!

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

لقب زالو رو مهسا برای تمام فامیل اون زن انتخاب کرده بود و چقدر هم بهشون می‌اومد! قدم‌هام رو تندتر برداشتم تا هرچقدر می‌تونم از یکی از اون زالوهایی که از بدشانسی داشت بهم می‌چسبید فاصله بگیرم اما اون به خاطر قد بلندش قدم‌های تندتری برمی‌داشت و بالاخره خودش رو داخل فضای سبزِ بین دو ساختمون بهم رسوند.

جوری راهم رو سد کرد که اگه به موقع نمی‌ایستادم حتماً بهش برخورد می‌کردم. از فکر‌ برخورد باهاش با انزجار یه قدم عقب رفتم و با چشم هایی که از این ترسناک‌تر نمی‌شد بهش خیره شدم. وقتی نگاه پر اخمم رو دید لبخند آشتی‌جویانه‌ای زد و با لحن دوستانه‌ای گفت:
– می‌دونم به نظر افتضاحه. ولی خب اتفاقیه که افتاده… پس چطوره حرفه‌ای رفتار کنیم!
نگاهی به ژست باکلاسش وقتی کلمه حرفه‌ای رو بیان می‌کرد انداختم! یکی بیاد بهش بگه اونی که به ملت فحش می‌ده کیه؟! با حرص لبم رو جویدم و بی توجه‌ به چشم‌های منتظرش سرم رو پایین انداختم و از کنارش عبور کردم. متاسفانه هوش پایینی داشت و نفهمید بی محلی بدترین توهینه! چون دوباره جلوی راهم پرید و با خنده گفت:
– ببین دختر خاله… !

 

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان عشق و مردانگی

رمان تو را از خاطرم بردم

لطفا امتیاز دهید
Rate this post

مشخصات رمان

  • نویسنده: فرزان

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سنتر رمان

لینک های دانلود

  • دسته ها:رمان عاشقانه
  • ۱ شهریور ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین