بستن

دانلود رمان جای مادرم زندان نیست از مریم علیخانی

دانلود جای مادرم زندان نیست از مریم علیخانی

 

 

معرفی رمان:

رمان جای مادرم زندان نیست، بر مدار نبایدهایی است که ناخواسته خود را در گوشه و کنار زندگی جا می‌کنند. حال، روژان، از میان پر قوی خانِ بزرگ کُرد، به مهلکه‌ای عظیم پرتاب می‌شود؛ مهلکه‌ای که به عنوان سوپر استارِ بازی زندگی، ایفای نقش خواهد کرد.

 

 

 

 

 

قسمتی از رمان:

این‌جا تگزاس است؛ شهری بزرگ و بی‌در و پیکر، با آدم‌های جورواجوری که انگار همه با هم غریبه‌اند. این‌جا تگزاس است و من نوه نامی‌ترین خان کُرد، در میان هیاهوی این شهر گم شده‌ام. انگار چیزی به ذهنم تزریق کرده‌اند و هر چه را که مربوط به گذشته است از خاطرم زدوده‌اند. روزی هزاربار با خود تکرار کرده‌ام که “من می‌توانم” و باور کرده‌ام که باید روی پایم بایستم و به هیچ‌کس و هیچ‌چیز، اتکا نداشته باشم. روزی که آن شبح سیاه‌پوش، من را در این دیار غربت که سیاهی‌اش حتی از بالاپوش او هم بیش‌تر بود رها کرد و رفت، تنها چهارده سال داشتم. اما در سخت‌ترین شرایط زندگی از پای ننشستم؛ زیرا من روژان هستم، نوه ارشد ارسلان‌خان! پس این‌بار هم من هستم که پیروز این میدان خواهم بود.
عرق، آرام روی رگ‌های بیرون زده پیشانی‌ام به سمت شقیقه‌هایم راه می‌گیرد. حتی فرصت پاک کردن آن را هم ندارم. تند‌تند نفس می‌کشم و سعی می‌کنم به هیچ‌چیز جز کاری که انجام می‌دهم توجهی نداشته باشم. حتی چشم‌هایی که خیره و بی‌حرکت نگاهم می‌کنند، نمی‌توانند تمرکزم را بر هم بزنند!

 

مطالب پیشنهادی:

دانلود رمان خانه من قلب توست

دانلود رمان لعبت رمنده

لطفا امتیاز دهید
2.5/5 - (2 امتیاز)

مشخصات رمان

  • نویسنده: مریم علیخانی

  • ژانر: عاشقانه

  • ویراستار: سنتر رمان

لینک های دانلود

  • دسته ها:دانلود رمان , رمان اجتماعی , رمان عاشقانه
  • ۳ شهریور ۱۴۰۲
  • بدون نظر

اگر شما نویسنده رمان سنتر هستید و تمایل به ادامه همکاری ندارید می‌توانید درخواست حذف ارسال کنید.

درخواست حذف

نظرات کاربران

شما اولین نفر باشید که در مورد این رمان نظر می نویسید
پشتیبانی آنلاین